Ahad, 18 Disember 2011

jauh perjalanan luas permandangan ... `

assalamualaikum .. hari nih aq pegi ke p.pinang bersama keluarga dengan bermotifkn percutian ... huhuh ... best sgt bb nih first time aq p p.pinang... kami bert0lak dlm lbih kurng k0l 12:00 tgh hari .. sperjlnan kami ke bukit bendera kn .. kami melalui JAMBATAN PULAU PINANG ... hhmm .. best taw bb aq dpt melihat permndngan ditgh laut .. hihi .. perjlanan ke jmbtn itu mngmbil mse dlm lingkngan 15 - 20 minit la jgk .. nk taw x knpe bleh mngmbil mse sedemikian krn jmbtn tu kn jmbtn terpnjng di Asia Tenggara .. hhmm ... yela ..best lah .. tp aku masih x puas hati nih .. ade ke pt0t mse pegi pantai batu ferinngi aku x dapat berenang .. aku bru nak maen air tau .. argh !! you make me tension la sis .. huhu .. :P tapi sungguhp0n aku x berenang mse tu .. aku dapat judak main air ..haha .. jejln di tepi pantai .. sbl0m aku turun ke pantai aku makan laksa penang .. argh !! sodap nye .. gse lakse nye mcm asam pedas .. wow!! amaZing .. aku rase nak makan lagi mase tu tp aku segan lA nak mintak lagi .. hahaha .. =)) anyway mmg best gile lah .. hingga menjilat jari d0wh .. kahkahkah .. mase kt pantai tu kan aku main posing2 then abg ipar aku snap aku .. huhuh ... aku duduk atas batu teringtkan kisah silam .. huwwaaa !! sedih si0t .. =,= .. haha .. okeh la dear .. aku dah xde idea nk mengarang nih .. k bye ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan