Khamis, 8 Mac 2012

puisi cinta :)

lihat langit biri , aku merindukanmu , lihatlah diriku , yang tak bisa melupakanmu , mungkin aku ada dihatimu , wahai sayangku ... pada diriku , aku beruntung mengenali , menyayangimu sepenuh hatiku , tiada sesalan aku mencintaimu ... mmungkin rasa ini tiada padamu , dan mungkin telah kau berikan pada insan lain , tapi percayalah aku tidak kecewa , malah aku gembira melihat dan mendengar , kebahagiaanmu ... malah , aku terus - terusan berdoa , maga kasihmu bersamanya berpanjangan , dan ikatan suci yang akan menyusulimu ... akan aku hadiahkan dikau , tangisan air mata bahagia , luahan luka yang sempurna , mengiringi ke pintu perpisahyan kita nanti ... andai satu hari nanti kau berpaling , dan aku muncul di ingatanmu , jangan pernah kau menangis , kerna aku tidak pernah menyesal , mencintaimu ...... p/s : ini luahan hati ku yang tidak terungkap dengan kata2 ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan