Sabtu, 23 Jun 2012

SUKAR UNTUKKU UNTUK MELUPAKAN DIRIMU

pernah sudah ku cba tuk melupakanmu .. namun aku tak mampu .. telah ku coba untuk jalan semua itu .. Namun ... beerulang kali kau khianati .. sakit hati ini hanya Allah yang tahu .. aku punyai hati bukan untuk kau sakiti .. aku akui sungguh eratnya .. untuk aku meninggalkan seseorang ... yang telah menjadi sebahagian dalam hidupku .. Namun aku harus lakukan jua .. kerna ku tahu ini yang terbaik untuk diri ku .. ku harus pergi meninggalkan kamu .. yang telah kau hancurkan hatiku .. betapa sakitnya hati ku pada saat itu .. hanya DIA yang maha mengetahui .. sakitnya .. sakitnya .. sakitnya .. 0uh .. sakitnya jiwa ini .. cinta ku pada ILLAHi sungguh besar jika mahu di bandingka cinta ku pada mu .. meski kau sedar itu semua .. begitu burukkah aku ini .. hingga aku harus mengalah .. pernahkah kau merasa jarak antara kita .. semakin terasa setelah kau kenal dia .. aku tidak percaya krna aku sanggup putusakn insan yang aku sayangi selama ini ... indahnya cinta kita yang aku tak ingin akhiri semua ini ... aku tidak mahu melihat diri mu lagi .. aku jua tidak mahu mengingati kisah silam yang telah berlaku antara kita .. pilu hati ku ini krna terpaksa memutuskan untuk meninggalkan diri mu .. tak pernah kah kau sedari aku lahh .. insan yang telah kau sakiti selama ini ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan