Ahad, 13 Januari 2013

kebahagiaan dalam kehidupan ..

assalamualaikum ... hari ini merupakan hari yang sangat bermakna bagi diri ku ini .. hari yang sangat memberikan aku keinsafan kerana hari ini aku telah kembali menghubungi orang yang telah meninggalkan ku buat beberapa bulan lama nya .. sungguh mulut berkata benci akan tetapi hati berkata sayang .. sayang dan benci memang sukar untuk di pisahkan .. adakalanya kita sendiri keliru dengan kata hati kita .. bukan mudah untuk kita melupakan sesuatu perkara yang boleh membuatkan hati kita bahagia .. bukan mudah untuk kita untuk melupakan kenangan manis .. bukan mudah untuk kita mengikis perasaan sayang kita pada seseorang ... hidup ini berasa sunyi taktala kita tidak mempunyai teman istimewa .. teman yang boleh di ajak berbicara di kala kita sunyi , suka duka bersama .. sesungguhnya aku tidak mempunyai teman pada masa ini aku tidak kisah .. kerana aku mempunyai keluarga yang amat menyayangi ku setulus hati ku .. aku sayang akan keluarga ku setulus hati ku ... :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan