Ahad, 22 Januari 2012

RESEPI AKU ARI NIH ..


hari ni aku masak makaroni bakar .. huhu .. best nye aku memasak tadi ... masak pnye masak smpai terlupe bahan2 nk letak .. nsib baek la last2 minit baru ingt lau x .. hmm .. x taw la aku ape nak jadik ... kakakh .. aku nih suke memasak taw .. korang ckp je nk makan ape nnti aku masak .. sbb hobi aku nih memasak .. al maklom lah .. aku nih suri rumah sepenoh mase .. always ade mase nk memasak ... tapi lau nak suroh aku masak bleh tp bahan2 nye kne la beli .. masak merupakan sebahagian dr hidop aku .. kita kan pompuan mesti la kne memasak kan ,,, lau x pndai msk mcm mne .. kan susah jdik nye .. pompuan tp x pndai msk .. adoayai .. =.=" .. lau kita pndai msk nih untk mse dapan kita jgk .. xde nk menyusahkan org .. lau kita nk makan leh kita msk sndir xde la asyik nk soh org jerx .. lg satu lau kita x pndai msk nnti org ngate kita .. apelah ngn ank dara nih x geti masak .. mcm mne tu ..hahax .. lumrah kehidopan .. okey lah .. aku mlz nak taip lagi .. k bye .. lain kali kite jmpe lg ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan